Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~sasukemac | użytkownik

imię i nazwisko adresBydgoszcz zarejestrowany05.02.2005 @11:57:04 ostatnio na stronie20.12.2012 @17:09:46

"Sometimes you wake up. Sometimes the fall kills you. And sometimes, when you fall, you fly."


http://www.last.fm/user/ablazerSas - just me...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.kacperjasiorski.pl Gadu-Gadu2022070
digarty35 komentarze1147 posty na forum3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~u40    28.08.2011 @21:31:46
_______
sztuka to wiara, a wiara to sztuka, ale jedno bez drugiego nic nie znaczy i do niczego nie prowadzi
~F2eelancer    01.03.2010 @15:13:51
thx man :D
_______
http://www.fanda.pl fanda creative web
~ZuczekZWidlami    26.04.2009 @21:05:56
_______
"Na smyczy trzymam filozofów europy
Podparłam armią marmurowe piotra stropy
Mam psy sokoły konie kocham łów szalenie
A wokół same zające i jelenie..."
~Bipper    25.03.2009 @16:08:39
...dzięki wielkie......
~DianaLis    15.12.2008 @13:49:49
.a co miałam więcej napisać?
..że blur kanciasty, że te strzały wyglądają jak z Gwiezdnych Wojen przed retuszem, a smugi powietrza są zbyt ugłaskane? to proszę, już jest.. najczęściej oceniam ogólne wrażenie, a ogólne wrażenie jest w tym wypadku ok :P

..rad nie udzielę - nie znam się na fotomanipulacji..
~DianaLis    15.12.2008 @13:42:30
.dobry to od razu tragedia?
~anaas    03.10.2008 @21:16:40
o Pan od świecącej pałeczki
_______
de gustibus non est disputandum
~sebas    11.06.2008 @20:10:54
Doda była specjalnie dla Ciebie :D
_______
...nie dziękuj, swoją wiedzą i opinią popraw błędy w moich wypocinach...
~Itia    31.05.2008 @18:45:01
gracie :D
~Boskikrokodyl    15.05.2008 @10:12:08
_______
***pif*pam*pum***
~ghoost    10.05.2008 @07:52:26
Hej, dzięki za komentarz
_______
Uległość rodzi przyjaciół, prawda - nienawiść.
~helva    30.04.2008 @16:36:57
_______
Jezus był Żydem .... no trudno.... ale Maryja na pewno była Polką
~pyskaa    22.03.2008 @16:14:59
hehe no chyba że tak )) wesołych świąt
_______
Pragnęła bowiem tego, czego pragnie tysiące ludzkich serc... być wszystkim i być wszędzie.
~Boskikrokodyl    05.03.2008 @16:12:25
_______
***pif*pam*pum***
~rcbs    22.02.2008 @14:22:10
dzieki
~lenyn    11.02.2008 @00:38:36
nie lubię retuszować. zresztą podoba mi się tak jak jest. ma swój klimat
~lenyn    10.02.2008 @21:17:48
no niestetyyy, cholerne paprochy! tak to jest jak sie klisze trzyma pospinane spinaczami w szufladzie:/
~Kainaa    07.01.2008 @21:39:13
aaaa witam!!!!!!słyszałam że tu gdzieś jesteś widze że masz niezłą kolekcję... pozdrawiam!
~avalange    26.12.2007 @15:57:06
Dziekować dziekować ciekawa galeria, od razu pooglądam ^^

-pooglądalam częsc, i jedno zdjecie dosłownie rzuciło mi sie w oczy. Czasami nie trzeba nie wiadomo jakich kombiancji zeby fotka była poprostu rewelacyjna...
Zapomnialam dodac, Twoje są
ostatnio edytowane: 2007-12-26 16:04:03
~Bipper    07.12.2007 @16:29:20
...dzięki wielkie......
~ffalco    03.12.2007 @02:10:11
Dzięki. Pozdrawiam.
_______
Official Site --->>> http://WWW.FFALCO.PL
~maciekserek    13.11.2007 @00:32:37
alright, dzieki ^^ zajrzyj tez do mojej galerii jak bedziesz mial chwile, moze akurat cos Ci sie spodoba (; pozdrawiam.
_______
zostawiłem komentarz? zajrzyj i do mojej galerii.
'death is lighter than a feather, duty is heavier than a mounain'
~Boskikrokodyl    26.10.2007 @02:23:07
poloweczka dokladnie
Pozdrawiam
_______
***pif*pam*pum***
~mona009    19.10.2007 @20:50:58
thanx
_______
OcEnIaJ tAk, JaKbYś SaM cHcIaŁ ByĆ oCeNiAnY
~BuRzA20    15.09.2007 @17:06:05
ojj Saskuński sobie poczyniasz tutaj ładniepozdro:D
_______
:D:D:DCARPE DIEM:D:D:D
1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt